Έχει σπουδάσει ψυχολογία στην Φιλιππούπολη (Paisi Hilendarski University 2008-2012) και έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό της πάνω στην σχολική και παιδική ψυχολογία. Το 2019 ξεκίνησε το διδακτορικό της στο τμήμα Γλώσσας , Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξεινίων Χωρών, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης με θέμα «Κοινωνικοί και ψυχολογικοί παράγοντες που διαμορφώνουν το πλαίσιο της διγλωσσίας για τους παλαινοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές αναφορικά με την εκμάθηση της ελληνικής και ρωσικής γλώσσας στην περιοχή της Θράκης».
Ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση σε παιδικό σταθμό της Βουλγαρίας ως Ψυχολόγος, ανάλυση παιδικού ιχνογραφήματος και δημιουργική απασχόληση-εκπαίδευση και σε σχολείο της Βουλγαρίας ως Ψυχολόγος, εκπαιδευτική και γραμματειακή υποστήριξη στο χώρο του σχολείου και δημιουργική απασχόληση παιδιών, ακόμη εργάστηκε ως εθελόντρια σε παιδικούς σταθμούς της Κομοτηνής.
Στη συνέχεια παρακολούθησε επιμορφώσεις και σεμινάρια ,τουριστικής ψυχολογίας, μαθησιακές δυσκολίες και αυτισμός, ειδικής αγωγής του Πανεπιστημίου Αιγαίου, παιγνιοθεραπείας.
Τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται ως σχολική ψυχολόγος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.